13 Ocak 2015 Salı

Kuantum düşünce tekniği nedir

                                KUANTUM DÜŞÜNCE TEKNİĞİ NEDİR?



Kuantum Düşünce üst nitelikli bir düşünme biçimidir. Sıradan düşünce biçimleri kendisini tekrar eden, etkisiz ve sınırılı enerjilerdir.Değiştirmeve oluşturma güçleri yoktur. Daha çok vehim,kuruntu , başıboş hayaller biçiminde akar. oysa Kuantum Düşünce derin düzeyde , atom altı alanda etkili olabilecek tarzda bir yaratıcı düşünme biçimidir.
Özel bir bilinç düzeyine girerek, özel olarak kurgulanmış sözel ve imgesel oluşumları içerir.
Bu düzeyde insan, kendi hayatının efendisi durumuna geçer.



Kuantum Düşünce daha dailerisi ortak zeka alanında işlem yapar. Bütün  evreni tekamül ettiren enerjiyle işbirliğine girildiğinde siz bir ''kişi'' olmanın sınırlı olanaklarını aşar.. ''bütün'' ün gücüne ulaşırsınız. O zaman da gücünüz tabiki bütünün gücüne eşit olacaktır.

Bu Teknik Pratik Olarak Hayatımıza Ne Gibi Yararlar Sağlar?

Bizim gelişmemiz için gereken bütün araçlar; uygun iş , eş ,yaşam alanı , ev bedenimizin sağlığı bu yüksek frekanslı enerjiden nasibini alır.
Siz , sınırlayıcı ,engelleyici düşünce kalıplarınızı fark edip bunların yerine güçlendirici  inançlarınızı koyduğunuzda  hayatınız bu yeni inançlarınız doğrultusunda değişmeye başlayacaktır. Sizin için en uygun kişi , en uygun imkan, en uygun zamanda karşınıza çıkacaktır. yapmanız gereken şey uzanıp onu almaktır.
Doğuştan doğal olarak hakkınız olan mutluluğu , bereketi , bolluğu ve sevinci yaşamanıza imkan tanımış olursunuz.

Kuantum Düşünce, sağlıklı ve güçlü bir beden için de uygun bir zemin hazırlar.
Bizim düşünce ve kabullenişlerimiz direkt olarak bedene etki yapar. Bedenimiz aslında bir enerji okyonusundan başka bir şey değildir. Korku,kaygı,öfke,suçluluk duyguları bütün hücrelerimizin beslendiği enerjide azalmalar yol açar.


Kuantum Düşünce tekniği; kendimizi tanımaya, başkalarını anlamaya , evrensel sistemin işleyişini fark etmeden doğan bilgeliğe ulaştırarak beden enerjimizi de düzene sokar. Kişiler daha güçlü canlı ve güzel olurlar..hayat misyonunumuzu fark etmek ve ona adım adım ulaşmak  yönündeki çabalarız destekler . Kendi içsel kodlamanızdaki yapmanz gereken işinizle ilgili ipuçlarını yakaladıkça adımlarınız hızlanır.....

Kuantum Düşünce  kişiler arası iletişimin enderin boyutunu sunar bize. ortak insanlık alanında gerçekleşen bu iletişim, derin ve etkili bir uzlaşma sağlar.Beden  dili ve sözel iletişimden dahada öte Kuantum sal iletişimle düşüncelerimizin direkt muhataba ulaştığı bir yöntem geliştiririz.

Kuantum Düşünce haytımıza daha çok bolluk ve bereket çekmemizi de sağlar.
Kendimizle ilgili derin içsel vizyonumuzu değiştirdikçe daha çok boluuk hayatımıza akmaya başlar. Genel anlamda zenginlik; sahip olduğumuz şeylerle ruhsal varlığımıza kattığımız değerler arasındaki dengeyi anlatır. Çok paraya sahip olmak tek başına zenginlik işareti olmayabilir. Önemli olan bu parayla ne yaptığınızdır. Daha çok kahkaha, daha çok dostluk, daha çok sevgi, daha çok deneyim ve daha çok hayır üretebiliyorsanız ozaman zenginsiniz demektir..
Özetle Kuantum Düşünce Tekniği, yaşamın temel amacı olan sevinç duygusunu yüreğimizde hissetmemiz için bize imkanlar sunar.

         Kuantum Fiziğiyle Bu Düşünme Tekniğinin Bağlantısı Nedir?
Kuantum Fiziği, klasik anlamdaki fiziksel maddenin enerjiye dönüştüğü bir alana sokar bizi. O alanda artık atom altı parçacıklar, hızla hareket eden enerji parçacıklarından başka bir şey değildir.

Daha da ötesi bu parçacıklar insan düşüncesinin yaydığı enerjiye yanıt verirler.
Bu alanı gözlemleyen kişi ile gözlemlediği parçanın birbirinden bağımsız, kopuk şeyler olmadığı çıkar meydana. Düşünceyle enerji, gözlemleyenle gözlenen , iç ile dış, burası ve ötesi ile ayrımlar kalkar..

Heisenberg, in belirsizlik alanı dediği bu alanı , gönderdiğimiz düşünce paketçikleri varlık katar. Belli hale getirir. Kuantum alanının bir noktasına yaptığımız etki bütünü etkiler aynı zamanda. Siz bir şey düşündüğünüzde bundan tüm alan etkilenir. Kuantum Fiziği, fizikle , fizikötesinin birbirine karıştığı bir noktanın adıdır...

BU TEKNİKTEN YARARLANARAK HAYATLARINDA DEĞİŞİKLİKLER YARATAN KİŞİLERDEN ÖRNEKLER VEREBİLİR MİYİZ??
Tabi! Pek çokvar. Çünkü kural hiç şaşmaz: Düşünceler hayatımızı oluşturur..








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder